Lange reis. - Reisverslag uit Bollon, Australië van Angela Rietveld - WaarBenJij.nu Lange reis. - Reisverslag uit Bollon, Australië van Angela Rietveld - WaarBenJij.nu

Lange reis.

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

10 Februari 2016 | Australië, Bollon

Bijna niet geslapen en nog een hoop te doen voor het vliegtuig vertrekt.
Wie had dat gedacht vorige maand, dat ik nu op vakantie naar Australie ga!!! Not me!!
Ik voel mij net als een klein kind die naar de snoepwinkel gaat.
30 uur onderweg en geen idee wat voor reis het wordt, dus spullen goed verdelen tussen koffer en handbagage. Kleding, tandenborstels en sanitaire towels voor in het vliegtuig, toch even op frissen tussen vliegtuigen door.
De reis begint in Amsterdam met Emirates naar Dubai ( overigens way over rated op tv Dubai airport), snel overstappen en voor wie mij goed kent heeft dat geen verdere uitleg nodig. Dan weer met Emirates naar Melbourne met tussenstop in Kuala Lumpur en als latte van Melbourne naar sydney. De service overigens bij Emirates is fantastisch, drinker wanneer en wat Je wilt en het eten is luxe voor in een vliegtuig. Het personeel komt van over de hele wereld en major talen Zijn gedurende alle vluchten gedekt.
Ondanks de reis her ik toch aardig kunnen slapen tijdens de vluchten, mede doordat ik zo moe was en Emirates simuleert de nachten in het vliegtuig on de overgang in tijdsverschil zo gemakkelijk mogelijk te maken. In het plafond simuleren ze een sterrenhemel en bij dag momenten gebruiken ze twee Kleuren licht die zacht en rust gevend werken, fantastisch.
De laatste overstap is in Melbourne... Na de tussenstop in Kuala Lumpur had ik ineens een groot dilemma, de twee appels in mijn handbagage. Jaha, die mogen Australië niet in en op mijn formulier schreef ik toch echt dat ik geen fruit het land mee in zou nemen. Ik eet er nog 1 op maar die ander... Tja, gaan ze mij daarvoor weigeren? Ga ik de gok nemen?? Wel spannend!
Op tv maken ze er altijd zo een drama van, soms komt fruit hier vandaan.... Appeltje toch maar in het vliegtuig achtergelaten en net als in Dubai merk ik hier niets van de strenge controle die je op tv ziet, een vrouw die mij in een lange doorgaande hal vraagt of ik iets aan te geven heb, nee, en ik loop rustig door.
Appeltje had dus mooi mee gekund.
Na 30 uur reizen land ik om 07:35 uur (vrijdag de 12de, 10 uur tijdsverschil) op Sydney airport en voor ik het weet staan Tarra en Brian voor mijn neus
Joehoe...... I'm here!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bollon

Spontane vakantie

Vakantie en bruiloft bit mijjn nicht.

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2016

Lazy day.

19 Februari 2016

Pumpking.

18 Februari 2016

Koala's

16 Februari 2016

Dinsdag

10 Februari 2016

Lange reis.
Angela

Actief sinds 11 Feb. 2016
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 2638

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 04 Maart 2016

Spontane vakantie

Landen bezocht: